آســفــــالــــــتــــ ...

جایی از آسفالته ها ، خاکی ها ، آسفالت کننده ها و "آسفالت شده ها"

آســفــــالــــــتــــ ...

جایی از آسفالته ها ، خاکی ها ، آسفالت کننده ها و "آسفالت شده ها"

بازگــــشــتـــ

يكشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۳، ۰۸:۳۲ ب.ظ


بسم رب الشهدا


سلام خدمت همه ی دوستان

امیدوارم که تو این مدتی که نبودم حالتون خوب بوده باشه و بلاگ هاتون به روز ...

اولا اینکه با اجازه اساتید بنده دوباره بلاگ رو از 0 شروع کردم ...

مطالب اکثرا 2 روز یک بار قرار میگیرن رو بلاگ ، پس هر دو روز یک بار قدم رنجه کنید تشریف بیارید ...

تو بلاگ نویسی زیاد قوی نیستم کمکم کنید با نظراتتون ...


سر انجام امروز احساس ارامش میکنم ، ولی تهی هستم . آیا این آغاز است یا پایان ؟


و من الله توفیق ...

 س. جواد موسویان

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۰۹
سید جواد موسویان

نظرات  (۱۰)

۰۹ آذر ۹۳ ، ۲۲:۱۲ ایمان صمدی نیا
سلام سید ؛
ما هوای سید ها رو داریم  ، پس ادامه بده !
و من الله التوفیق
۰۹ آذر ۹۳ ، ۲۲:۴۴ محمد دارینی
خوشحال شدم سید جان
دیگه کم کم اسم وبلاگت داشت از هیستوری مرورگرم پاک می‎شد.
ما همه پشتتیم سید جان. البته قبلا هم بودیم ها!
۱۱ آذر ۹۳ ، ۱۴:۰۴ هادی سیاوش کیا
خدا رو شکر
۱۳ آذر ۹۳ ، ۲۰:۳۲ مرتضی استاجی
سلام آقا سید
دو روزت گذشت 
۲۶ آذر ۹۳ ، ۲۲:۱۳ محمد دارینی
میدونی چند روز رد شده از این مطلبت؟!!!
ما منتظریم ها!
۲۸ آذر ۹۳ ، ۰۹:۵۱ محسن هاشم آبادی
دقیقاً به کجا بازگشتی؟؟؟
۰۶ دی ۹۳ ، ۱۹:۴۴ پارازیت .
به جای اینکه تو لاین پست های بوق بذاری وبلاگت رو به روز کن
سلام مسابقه از10دی تا 17دی ماهه دوست داشتین تشریف بیارید
یاعلی
۲۰ دی ۹۳ ، ۰۱:۱۶ مرتضی استاجی
ُِّبنده در نود سالگی: یعنی دو روز نگزشت(بعلت پیری غلط املایی ممکن اصت)

۲۴ دی ۹۳ ، ۲۱:۵۶ پارازیت .

زنده ای؟؟؟؟؟؟

نگرانتم چند وقتیه تو لاین هم پست نمیداری دیگه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی